הזמנות

מה קורה לאחר שאני מבצע את ההזמנה?

אתה באופן רשמי אתה הופך להיות חלק ממשפחת באלי בודי.

אנו נשלח לך הודעה למייל עם אישור הזמנה ועם כל פרטי ההזמנה שלך, ולאחר מכן נשתדל לשלוח את ההזמנה עד יום העסקים הקרוב. ברגע שההזמנה שלך יצאה מהמחסן שלנו, תקבל הודעת אימייל על כך בניפרד.

כיצד אוכל לבטל את ההזמנה שלי?

ניתן לבטל כל הזמנה כל עוד היא לא יצא מהמחסן שלנו.

במידה וההזמנה יצא מהמחסן שלנו יהיה ניתן לבטל את ההזמנה רק כאשר היא תחזור אלינו על ידי שליחת החבילה בחזרה כל עוד לא נעשה בה שום שימוש.

במצב זה , אנו גובים דמי משלוח עבור שליחת והחזרת החבילה.

את התנאים המלאים ניתן לקרוא בתקנון

ההזמנה שלי הגיעה פגומה. מה עלי לעשות?

אנא שלח תמונות של המוצרים הפגומים בהודעת וואטספ למספר 055-668-7428 יחד עם מספר ההזמנה שלך וצוות שירות הלקוחות שלנו יוכל לסייע לך.

הכנסתי כתובת מייל לא נכונה. מה עלי לעשות?

ניתן לשלוח לנו הודעת ווטסאפ עם המייל התקין אותו תרצה לשנות יחד מספר ההזמנה שלך ואנו נתקן זאת.